unexpected splits and crappy films + boycott go0gle analytics

A-ha has split up. Ummm wait a minute, A-ha? The 80s band?
Theyve split? And NOW?? Umm i thought they split up around 1989
or something, but app theyve released records until 2009,
heh who knew? And who was even slightly interested?

*_*_*_*_*_*_*_*

I just saw one of the worst films ever,
“Wrong turn 3 – left for dead”, it was so hilariously crappy
i dint know if i was gonna laugh or be mad about its crapness,
i totally regret seeding it to over 1-1 ratio and thus spreading
this piece of ubergarbage to others,  im thiniking of haxxing the
distributors site as an UBERJUST act of revenge and retribution

Speaking of crap films, theres also films that doesnt suck THAT much per se
but are immensly overrated, take Spielbergs anti-euro Saving prvt ryan
for instance, the most anal film in history, app ALL american gi joe-s
were ubergood soldiers and all euro soldiers were nancy boys
and all and every German was an uberwicked diehard nazi,
could it possibly BE any more anally retentive than that then?
“Most realistic war film ever” my buttt, Rambo 3 was more realstic ffs

And whats this nonsense hype of Tarantino?
Hes made ONE truly great film, Reservoir Dogs
thats it, the followup Pulp Fiction was an OK film,
deff not a masterpiece, and then every film he made after that one
sucked, with the highpoint of sucking being Kill Bill 1 and 2,
some of the worst crap films ever made

Now playing – Rammstein – Liebe ist fur alle da,
its surprisingly good i must say, but why did they release
Pussy as a single?? Its easily the worst ever Rammstei song in history,
what where they thinking there then??? Hmmm

And as usual, and this is my goal in here now,
I must warn about Go0gle and their immense tracking of you,
ive been monitoring them a tad in return, and its amazing to see
how often and how ardently they try to spy on everybody,
would be interesting to haxx one of their masterservers and dig up
info on certain IP:s, cuss go0gle logs EVERYTHING

127.0.0.1  http://www.google-analytics.com
127.0.0.1  http://www.googlesyndication.com
127.0.0.1  pagead2.googlesyndication.com

“Theres no place like 127.0.0.1”
How true ^_^

 

Advertisements

Im boycotting youtube from now on

For one simple, but really important reason,
youtube is acting exactly like the common pronsite lately,
in that it wants to send you, the user, THIRD PARTY COOKIES,
and any1 not totally daft obviously dont accept that bull
from any site, for example if i visit “somepronsitexxx.com”
theres no reason for me to accept cookies from “spamgiversitexxx.com” right?
Hell no, that behaviour is totally unacceptable,
but youtube FORCES it onto us, the users, and theyre really
clever about it too, at least they THINK so,
this is how youtube, or go0gletoob as many call it works nowadays –
you get to “youtube.com”, the main site, which is fine, its where one
wanted to go (or why else click on the link/bookmarklet haha)
and of course one has cookie settings to “ask confirmation for all cookies”,
or else they make you receive one of their (many many) tracking,
spying and surveillance cookies, as we all know a site only truly needs
ONE single cookie, everything else is tracking cookies and/or lame progging
on the sysops side, dunno which criteria applies for go0gle sysops,
im guessin both, anyhow youtube tries to give the user FIVE cookies,
ie 4 superfluos and unneeded, anyhow I digress,

once you entered your username and password youre logged in, right?
Wrong! You are RE-DIRECTED (another abomination that usually
obscure pron sites tries to do, with me they cant tho,
im not using internet crasher ooo0ps internet explorer, sorry for that lapsus ^^
Im using Firefox with Noscript plugin, which blocks ALL redirect attempts
and all scripting codes there is, incl micro$ofts flawed silverlight crap
scripts, java, adobe flash (90 percent of all ad banners are nowadays
using the flash technology), and  also it blocks the IFRAME and the
“new” trojan/illscripted Clearclick crapage)
to google.com, and they want to set a cookie on your puter,
the superfluos googleocale settings cookie (it deff IS superfluos
simply cuss i always rejected it in the past and there was no issues
with loggin in to youtube) and i refuse to accept a cookie from
google.com when i wanna go to youtube,
dont matter one bit that go0gle owns youtube,
but if one refuses the superfluos google cookie,
it states “browser function isnt on, turn it on”,
but im not gonna do that ever, thats sooo Thirdparty cookie
behaviour on go0gles behalf
and if i dont tolerate it with pronsites,
WHY would i accept that shady behaviour from google?
Wont happen. Ever.
There is NO need for google to give me ANY cookies
if and when im going to Youtube, period.

Fax that


Nr 13 has signed off permanently

Mats Sundin, one of the best Swedish hockey players ever,
announced the other day hes retiring from hockey 😦
Couldnt he have waited until next Olympics fffs  hmmmmmm

******************************************************’

Since im so eaislyamused ive started making skins for the Protagonist
in GTA3, and since im dirty, nasty and a bit “out there” ive chosen a
girls skin haha ^^  Someone, i dont know who, made a player skin
based on the “prostitute” skin (a character in GTA3)
so i refined it further, adding various stuff such as thighhigh boots (always a winner),
kneehigh boots (also a winner), black leather jackets, leather belts etc etc,
nothing wrong with gettin in touch with ones female side is there ;o
Esp if that side is a wild, psychopathic bitch haha :p
I might post some screeners soon hehe